بازی Far Cry 3


بازی Far Cry 3

بازی Far Cry 3 با ژانر تیراندازی اول شخص، توسط یکی از شرکت های تولید کننده بازیرایانه ای به نام Ubisoft Montreal، تولید و در تاریخ 29 نوامبر 2012 برای اولین بار در استرالیا منتشر شده است. 

داستان Far Cry 3 درباره گردشگری به نام Jason Brody است که به همراه دو برادر و دوستانشان به جزیره ای واقع در اقیانوس آرام به نام Rock می روند تا دریافت مجوز خلبانی توسط برادر کوچکترش Riley را جشن بگیرند. با این حال، آن ها هنگام چتربازی، در سرزمین دزدان دریایی فرود آمده و توسط فرمانروای دزدان دریایی به نام Vaas که قصد فروش آن ها را به عنوان برده دارد، ربوده می شوند. پس از این ماجرا، Jason با کمک برادر بزرگترش به نام Grant سعی بر فرار از آن سرزمین را دارد اما این موضوع منجر به کشته شدن برادرش توسط Vaas می گردد. با گذر زمان، تغییرات روحی و روانی در Jason شکل می گیرد که او را از گردشگری نازپرورده به یک قاتل مبدل می نماید.

گیم پلی بازی Far Cry 3 به نسبت نسخه های قبل این بازی، پیشرفت شگرفی داشته است. در نقشه بازی که حدود 10 برابر بزرگتر از نسخه های قبل می باشد، تعداد 18 برج رادیویی و بیش از 30 پایگاه دشمن قرار گرفته که با باز کردن هر کدام از این برج ها توسط بازیکن، قسمتی از جزئیات نقشه برای وی قابل مشاهده خواهد بود و او می تواند با فتح هر پایگاه، آن را به پایگاه نیروهای خودی تبدیل نماید. بازیکن هم چنین توانایی جابه جایی بین پایگاه های خودی را دارد. دو خطر بزرگ بازیکن یا همان Jason و دوستانش را در جزیره Rock تهدید می کند، اولی دزدان دریایی به رهبری Vaas و دومی حیوانات وحشی هم چون ببر، خرس، کوسه و ... . لازم به ذکر است که حیوانات به دلیل استفاده از پوستشان به عنوان کیف پول، کیف مهمات و ... می توانند مفید هم واقع شوند. از دیگر قابلیت های این بازی می توان به توانایی پنهان شدن بازیکن، پشت اشیاء جهت شکستن خطوط دید دشمنان و زیر چشمی نظاره کردن اطراف اشاره نمود. بازیکن می تواند با تکمیل ماموریت های مختلف، آیتم ها و سلاح های بیشتری را به دست آورد. ضمناً با استفاده از گیاهان دارویی و یا دانش و مهارت پزشکی Jason، بازیکن قادر به بازیابی سلامت خود خواهد بود. در کل سبک زندگی این بازی همانند سرخپوستان می باشد که بازیکن باید برای زنده ماندن خود بجنگد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: Windows XP

پردازنده: 2.0 GHz dual core processor

میزان حافظه RAM: 1GB

کارت گرافیک: DirectX 9 compatible card with 256 MB RAM. Nvidia 8-series or AMD Radeon 3000 series graphics cards.

میزان فضای دیسک سخت: حداقل 12GB فضای خالی

DirectX: ورژن 9


برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.